måndag 15 juli 2019

Nya handväskor.

Det fick jag i söndags då jag besökte Ähtäri. Vi var dit och såg på Pandorna min man och jag. Min äldsta dotter och hennes familj, som gjort ett kort besök hos oss, åkte redan på lördagen vidare mot Tuuri och sen Ähtäri. I Tuuri var min dotter på baklucke loppis och där fann hon två vackra kaffe
handväskor till mig. Hon ringde mig och frågade om jag ville ha och beskrev lite hur de såg ut. Jag hade henne att köpa två stycken till mig. Sen på söndagen åkte min man och jag till Ähtäri och där möttes vi igen. Då fick jag mina nya väskor och vi fick några trevliga timmar tillsammans när vi
besökte Pandorna. Pandorna var så söta och gulliga. Tyvärr har jag inga foton av dem att visa er.
Däremot kan ni få se mina nya handväskor:-))


 De är två små och nästan söta kaffe väskor. Jag gillar kaffeväskor.

 Sen har jag fortsatt med mitt nya beställnings jobb, att sticka barn sockor i olika storlekar.
Jag har gjort tre randiga par för tio åringar och de är den största storleken jag fått beställning på.
Har två sådana kvar att göra.


 Sen har jag också fortsatt med att virka grytlappar. Dit det bär hän så bär det:-)))




Till sist några blomster bilder som jag tror får prata för sig själv.












Ni skall ha en riktigt god fortsättning på sommaren! Jag försöker njuta så gott jag förmår:))
Idag igen en dag med omväxlande väder. Då blir det ju inte enformigt:-))

Tack för att ni tittade in!



3 kommentarer:

  1. Va fina väskor!!!
    Och riktigt fina blommor och grytlappar!! ❣️

    SvaraRadera
  2. Kaffe väskorna är inte bara vackra de är hållbara också!
    Du är så flitig med att handarbeta, owao!
    Nu är sommaren verkligen som bäst, sommar värme och fint.
    Ska behöva passa på och kom och kika på er trädgård vid något tillfälle =)
    Ha det fint och njut av sommaren <3
    (Jag har nu fått min dator att fungera, av någon anledning kan jag inte kommentera från telefon?!)

    SvaraRadera
  3. joico titanium 1.2 OZ - iTanium Art - TitaniumArts
    joico titanium 1.2 OZ. Shop for joes titanium 1.2 dental implants OZ. Shop for joes titanium 1.2 OZ. t fal titanium pan Shop for joes titanium 1.2 OZ. Shop for joes titanium 1.2 titanium alloy OZ. Shop for joes $10.00 titanium earring posts · ‎In stock titanium pipe

    SvaraRadera